Dlaczego materiały POS w reklamie są przyszłością?

Materiały POS , a także często używany na rynkach rosyjskic oraz USA termin POP to wszelkiego rodzaju produkty, których celem jest wspieranie działań reklamowych w miejscu sprzedaży, a także w jego bezpośrednim otoczeniu. Większość producentów jak i przedstawicieli POS uznaje wykorzystywanie tych materiałów jako wpływających na ostateczną decyzję klienta o zakupie, jednocześnie zapewniając znaczący zwrot z inwestycji. Należy przy tym pamiętać, że tylko dobrze przeprowadzone kampanie POS mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży.

Materiały POS zawsze w cenie

Materiały takie jak displaye podłogowe, standy POS, nakładki na sensomaty, a także materiały, które wykorzystuje się do brandowania sklepów cały czas dobrze sprawdzają się i będą sprawdzały jako wsparcie sprzedaży. Skuteczość przyniosą takie POS-Y, które będą przykuwać uwagę nie tylko nowatorskimi rozwiązaniami, czy siłą oddziaływania.

Estetyka i jakość

Ważna będzie też estetyka wykonania, a także stopień zaawansowania technologicznego. Spotkamy się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii np. urządzeń mobilnych i Internetu. Firmy zlecające druk materiałów producentom POS mogą liczyć na fachowe doradztwo w zakresie najlepszych POS-ów, które będą symulować sprzedaż.

Firmy, przedsiębiorstwa czy różne organizacje będą wykorzystywać wielkoformatowe rozwiązania do promocji swojej marki, a mianowicie grafikę na różnych powierzchniach, bramy, wyspy reklamowe, a także ekspozycje paletowe, czy nawet całe konstrukcje z tektury. Zostaną również ciekawie zaadaptowane przez danego producenta wybrane obszary na terenie np. sklepu, a będą nimi witryny i drzwi, natomiast w środku całe alejki, czy półki oraz kategorie produktów. Bez wątpienia nastąpi wzrost liczby tzw. shop-in-shop-ów.

Przyszłość

Coraz większą popularnością będą cechowały się materiały i przekazy w formie komunikatu, którego adresatem będą konkretne grupy docelowe. Wykonywane będą pod cykliczne akcje w skali ogólnopolskiej, jak i pod dany region czy miasto. Występować będą również takie, których dedykacja będzie pod wybrany format sklepu, bądź pod całą sieć. Jako główną zaletę materiałów POS można wymienić możliwość dobrania nośników, a także umiejscowienie ich w odpowiednim kontekście, miejscu i czasie. Współcześnie nie potrzeba składać zamówień materiałów POS na zapas. Istnieje bowiem świadomość druku na żądanie, ponieważ bardzo ważna jest np. rotacja standów ze względu na częste promocje.

Powierzenie realizacji kompleksowej kampanii POS konkretnemu dostawcy generuje oszczędność nie tylko czasu, ale i nerwów.

Producent POS taki jak firma (zobacz ofertę), oferujący różnoroność technologii druku, daje możliwość wykonania każdego nakładu i druku na różnych podłożach a mianowicie tektura, karton, papier, różnego rodzaje folie, czy płyty. Pozwala to na zaplanowanie jak najlepszych działań pod względem kosztów. Jednocześnie otwiera to bogaty wachlarz możliwości w zakresie wykorzystania w jednej akcji kompleksu POS-ów, między innymi displaye, hangery oraz naklejki na witryny, a także shelfstoppery.

Pamiętaj!

Na efektywność kampanii POS ma wpływ przede wszystkim sprawna logistyka, a co za tym idzie -kompletowanie- co-packing, dostawy w różne miejsca, zaopatrzenie, montaż w całej sieci sklepów jednocześnie. Jest to więc jedna z zasadniczych cech dobrej kampanii reklamowej z wykorzystaniem POS. Warto więc wykorzystać wiedzę producenta, który może nam pomóc w zakresie o którym mowa powyżej.